Food truck coachen "van idee tot project"

Opstarten, project lanceren, valoriseren, heroriënteren, …

De vereniging helpt je een antwoord te vinden op je vragen en bedenkingen en begeleidt je bij je keuzes.
De coaching services zijn bedoeld om een antwoord te bieden op je vele vragen omtrent de foodtruckingmarkt in België, om je te helpen beslissingen te nemen voor de uitvoering van je project, om de sterke en zwakke punten van je concept te helpen identificeren en je te begeleiden bij je keuzes.
Onze coaches stellen hun marktexpertise tot je dienst tijdens individuele coachingsessies en zij snijden alles aan wat betrekking heeft op jouw persoonlijke project: van het voertuig over de verpakking tot de uitrusting, de wetgeving, de toegangsvoorwaarden tot het beroep, verzekeringen, producten, leveranciers, decoratie, cliënteel, concurrentie, communicatie, marketing, enz.

Onze coaching service is er speciaal voor iedereen die een streetfoodconcept wil ontwikkelen.
Onze experts zijn vertrouwd met alle fasen van een foodtruckproject. Dankzij hun praktijkervaring en marktkennis zijn ze ideaal geplaatst om stap voor stap te participeren in de totstandkoming van jouw project.

START

90€ incl. BTW

• 1x 2u.
  • Extra uur
  • Sup. Reisvergoeding

PROFESSIONAL

120€ inc. BTW

• 1x 4u.
  • Extra uur
  • Sup. Reisvergoeding

Waarom moet je betalen voor deze service?

De coaches zijn overwegend actief in de foodtrucksector en bezitten meestal een eigen restauratiewagen. Desondanks offeren zij vrijwillig een deel van hun tijd op aan de ontwikkeling van de vereniging.
Daarom ontvangen zij een vergoeding om hun reiskosten voor coachingsessies te dekken (max. €32); de rest gaat naar de vereniging voor het uitvoeren van hun taken en om de foodtrucksector in België verder te promoten en te ontwikkelen.